Madden Bible

Home of the Prima Games Madden 12 & NCAA 12 EA Sports Official Game Guide
 
PortalPortal  HomeHome  FREE Tips!  C4 Online Madden League  My Madden Pad  FAQFAQ  SearchSearch  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log in  
Register here today and instantly receive a FREE Madden Bible tip in your inbox!
Sign up today and receive a FREE breakdown of Sgibs famous GOALINE DEFENSE!

Share | 
 

 Raiders Release Russell

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Militant X 1

avatar

Posts : 1765
Join date : 2009-07-01
Location : Chesapeake, VA

PostSubject: Raiders Release Russell   Thu May 06, 2010 10:38 pm

this came as no surprise! the Raiders release J Russ today.

~Mili

_________________

"THE BLACK & PURPLE MAFIA"
http://www.youtube.com/watch?v=B9r-9kgSbiM&feature=related
"Ravens Ridaz Anthem"
http://www.youtube.com/watch?v=GGKlDExSJww&feature=watch_response

xbl gt: Militant X 1
Back to top Go down
View user profile
xHHx_JayNizz

avatar

Posts : 1521
Join date : 2010-01-24
Age : 26
Location : California

PostSubject: Re: Raiders Release Russell   Thu May 06, 2010 10:40 pm

about time
Back to top Go down
View user profile
UseRPicK101

avatar

Posts : 792
Join date : 2009-08-18

PostSubject: Re: Raiders Release Russell   Thu May 06, 2010 11:02 pm

lol NO1 will pick him up unless out of pure desperation
Back to top Go down
View user profile
B-__-R-__-B

avatar

Posts : 196
Join date : 2010-02-10
Age : 26
Location : Dub-J

PostSubject: Re: Raiders Release Russell   Fri May 07, 2010 12:34 am

if someone does pick him up it wont be at a high price, it wont be as a starter, and it wont be on long a long term deal, the only value he has right now is maybe to add depth and experience at the QB position, things arent looking good for J-russ right now, its sad to see all that talent down the drain cuz he doesnt wanna work hard, hopefully he can turn his life and career around.
Back to top Go down
View user profile
xHHx_JayNizz

avatar

Posts : 1521
Join date : 2010-01-24
Age : 26
Location : California

PostSubject: Re: Raiders Release Russell   Fri May 07, 2010 1:35 am

i'd rather pick up 50 year old venny testaverde than j russell.
dudes a BUMMMMMMM
Back to top Go down
View user profile
secondhandsoxx

avatar

Posts : 266
Join date : 2010-03-06

PostSubject: Re: Raiders Release Russell   Fri May 07, 2010 9:04 pm

Jeff Garcia is still out there... no way any team is taking Russell before him.
Back to top Go down
View user profile
Militant X 1

avatar

Posts : 1765
Join date : 2009-07-01
Location : Chesapeake, VA

PostSubject: Re: Raiders Release Russell   Fri May 07, 2010 9:13 pm

secondhandsoxx wrote:
Jeff Garcia is still out there... no way any team is taking Russell before him.

Garcia is a nice QB but the sad thing about his career imo is that no team has been willing to commit to him long term.

~Mili

_________________

"THE BLACK & PURPLE MAFIA"
http://www.youtube.com/watch?v=B9r-9kgSbiM&feature=related
"Ravens Ridaz Anthem"
http://www.youtube.com/watch?v=GGKlDExSJww&feature=watch_response

xbl gt: Militant X 1
Back to top Go down
View user profile
secondhandsoxx

avatar

Posts : 266
Join date : 2010-03-06

PostSubject: Re: Raiders Release Russell   Sat May 08, 2010 8:11 pm

It's gotta be tough for some of those journeyman type players, especially a talented guy like Garcia. Seeing a guy like Russell with no work ethic and no regard for the game making multimillion dollars, when they've busted their asses their whole careers for nothing has got to be frustrating.
Back to top Go down
View user profile
Militant X 1

avatar

Posts : 1765
Join date : 2009-07-01
Location : Chesapeake, VA

PostSubject: Re: Raiders Release Russell   Sun May 09, 2010 5:32 pm

secondhandsoxx wrote:
It's gotta be tough for some of those journeyman type players, especially a talented guy like Garcia. Seeing a guy like Russell with no work ethic and no regard for the game making multimillion dollars, when they've busted their asses their whole careers for nothing has got to be frustrating.

i agree Soxx.

~Mili

_________________

"THE BLACK & PURPLE MAFIA"
http://www.youtube.com/watch?v=B9r-9kgSbiM&feature=related
"Ravens Ridaz Anthem"
http://www.youtube.com/watch?v=GGKlDExSJww&feature=watch_response

xbl gt: Militant X 1
Back to top Go down
View user profile
B-__-R-__-B

avatar

Posts : 196
Join date : 2010-02-10
Age : 26
Location : Dub-J

PostSubject: Re: Raiders Release Russell   Sun May 09, 2010 7:10 pm

the raiders should have just moved russell to LT......
Back to top Go down
View user profile
xHHx_JayNizz

avatar

Posts : 1521
Join date : 2010-01-24
Age : 26
Location : California

PostSubject: Re: Raiders Release Russell   Mon May 10, 2010 12:14 am

B-__-R-__-B wrote:
the raiders should have just moved russell to LT......

LOL HAHAHAHAHA lol! lol! lol! lol!
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Raiders Release Russell   

Back to top Go down
 
Raiders Release Russell
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Rumored Release schedule for 2010 40k/WFB
» new videogame release u look forward to
» Cataclysme possible release date?
» Why do games always release on Tuesdays?
» New gw book release :P

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Madden Bible :: Community Forum :: Water Cooler-
Jump to: